Cultura y Sociedad

teatro

Dansa València 2012

Suscríbe al canal de whatsapp

Suscríbete al canal de Whatsapp

Siempre al día de las últimas noticias

Suscríbe nuestro newsletter

Suscríbete nuestro newsletter

Siempre al día de las últimas noticias

VALENCIA. Un any més, la ciutat acull el festival Dansa València, cita en què es fan conèixer les propostes coreogràfiques més avantguardistes. En aquesta edició destaquen els grans noms propris de la dansa en el panorama estatal.

Així, el festival obri les seues portes amb el Victor Ullate Ballet de la Comunitat de Madrid, que presenta l'espectacle El arte de la danza, obra que reuneix les diferents disciplines que estan presents en la vida d'un ballarí: barreja d'estils i de músiques en què no només té cabuda el ballet clàssic, sinó també l'energia dels balls de carrer o la sensualitat i la passió dels balls llatins.

Dansa València 2012 porta també als escenaris valencians a la Companyia Nacional de Dansa, que presenta en la seua programació una síntesi de les tendències actuals, a càrrec d'Alejandro Cerrudo (Extremely Close), Annabelle López Ochoa (In Transit) i Johan Inger (Walking Mad).

Finalment, L'aportació de Teatres de la Generalitat ve enguany de la mà de Nacho Duato, Ohad Naharin, Ramon Oller i Hilde Koch, qui presenten Suite 4. Però això no és tot: també teniu dansa a les sales independentes, Espacio Inestable i Carme Teatre; i coincidint amb la celebració del festival, la sala Russafa acull Russafa en Dansa, una proposta que inclou sis nous espectacles de creadors veterans i que destaca pel mestissatge d'estils. GEMMA SANCHIS

Del divendres 13/4 al diumenge 17/6
Consulteu la programació en la nostra agenda

Recibe toda la actualidad
Valencia Plaza

Recibe toda la actualidad de Valencia Plaza en tu correo

'De Nicolás a Sarkozy'
'Delicades'