Hoy es 27 de abril y se habla de
IBEX 35
avlo
renfe
ayuntamiento de valència
valencia
caso erial
eduardo zaplana
josé manuel villarejo
innovación
nou mestalla
valencia cf
valència
VALÈNCIA. El grup Musicants, impulsat pel que fora fundador i membre d’Al Tall, Manolo Miralles, torna de nou als escenaris per a presentar el que és el seu nou treball, La Mar de Vides, que els portarà a visitar diverses localitats valencianes i de la conca mediterrània. Així el primer concert d’aquesta gira, serà el divendres 1 de juliol al Teatre El Musical, ubicat a l’històric barri del Cabanyal-Canyamelar de València.
Aquest segon treball del grup ve impulsat per la magnífica recepció que va tindre el seu àlbum anterior Adsabara, publicat a 2016, pel que van obtindré el premi Ovidi a millor disc de folk. En eixe àlbum ja deixaven clares les seues influències, basades en un so de la mediterrània, composat per la barreja de diversos llenguatges musicals provinents dels països banyats per aquest mar.
Ara amb aquest nou disc es reafirmen en aquesta idea, aprofundint-la si cap, proposant-nos un viatge, amb uns temes que parlen d’allò que succeeix a la nostra mar. Cada cançó ens fa reflexionar sobre les guerres, vides desarrelades però també arrelades a la terra, dones empoderades, emigració, danses i joia per viure, mort i esperança. La proposta de Musicants ens fa passar per Turquia i Grècia, Palestina i els seus habitants oblidats pel món, girant cap a Itàlia, el País Valencià, fins acabar en Almeria. El viatge incorpora la música de tres dones alienes a la mediterrània, però cabdals a l’hora de parlar de la música popular, com són les sud-americanes Alfonsina Storni, Mercedes Sosa i Violeta Parra.
Encara que la publicació de l’àlbum no serà fins al dijous 9 de juny, hui ja es podrà escoltar un avançament amb l’estrena del videoclip amb la cançó A la una.
La coreógrafa carioca presenta el próximo 20 de abril en el Teatre Musical su último espectáculo como directora de la compañía SUAVE. Zona Franca es una pieza hiper energética (y no exenta de crítica política) que hibrida danza contemporánea y estilos urbanos brasileños