Música y ópera

dins del cicle 'Jazz a Poqueta Nit'

El 'crooner' valencià Javier Botella puja a l'escenari del Palau de la Música

  • Foto: JAVIER BOTELLA
Suscríbe al canal de whatsapp

Suscríbete al canal de Whatsapp

Siempre al día de las últimas noticias

Suscríbe nuestro newsletter

Suscríbete nuestro newsletter

Siempre al día de las últimas noticias

VALÈNCIA. Javier Botella és un crooner valencià que porta més d’un lustre d’intensa activitat artística per tot el país i, que demà dimecres es presenta al Palau de la Música i dins del cicle Jazz a Poqueta Nit, per repassar els temes del seu disc All the Way. I és que Javier Botella pujarà a l’escenari de la Sala Rodrigo amb el seu quartet, per transportar els espectadors a la seua infància i joventut, a les cançons i compositors que li van acompanyar, en la seua versió més sincera. Este últim treball es configura com a un disc allunyat del swing més tradicional, però que utilitza el llenguatge de jazz i la improvisació com a vehicle amb sons com ara boleros, ritmes llatins i tangos.

D’esta manera, el públic assistent podrà escoltar temes tan populars i molt interpretats a ritme de jazz com No se tu, Qué sabe Nadie, Procuro olvidarte, Somos, La nave del Olvido o Contigo en la Distancia d’autors com Armando Manzanero, Manuel Alejandro, Mario Clavel, Dino Ramos o Cesar Portillo, entre otros.

La pròxima cita de Jazz a Poqueta Nit estarà protagonitzada pel nou grup de jazz contemporani Niu Jazz, el pròxim 30 de maig, que tanca el cicle i que suposa la seua presentació en primícia al públic valencià.

Recibe toda la actualidad
Valencia Plaza

Recibe toda la actualidad de Valencia Plaza en tu correo

El Palau de Les Arts vuelve a acoger el Certamen de Jóvenes Solistas
Flora Sempere, cantant i portaveu de 'El Diluvi': "No som filles de Neruda; som filles de Marçal