Música y ópera

al Teatre Olympia

Els Amics de les Arts faran un únic concert a València

  • Foto: MARTA RIERA.
Suscríbe al canal de whatsapp

Suscríbete al canal de Whatsapp

Siempre al día de las últimas noticias

Suscríbe nuestro newsletter

Suscríbete nuestro newsletter

Siempre al día de las últimas noticias

VALÈNCIA. Des del llançament del seu últim disc, El senyal que esperaves, Els Amics de les Arts havien manifestat públicament en diverses ocasions que tenien moltes ganes de tocar a València. La situació de pandèmia viscuda durant la gira del grup ha fet que fins ara no s’haja pogut anunciar el primer i únic concert de gira de la banda a capital valenciana. Els Amics de les Arts actuaran al Teatre Olympia per primera vegada en la seua trajectòria. I en el concert que preparen per a l’ocasió conviuran alguns dels seus nous temes amb d'altres ja clàssics que revisiten, com Jean Luc4-3-3 o Louisiana o Els Camps de Cotó.

El trio barceloní ha aconseguit ser una banda de referència de la música en català contemporània gràcies a les lletres creatives de les seves cançons i un pop ballable i juganer marca de la casa que ha aconseguit ser popular i intergeneracional. 

Serà una ocasió molt especial on celebrar una actuació única que preparen en el marc dels seus últims concerts puntuals de final de gira. I és que la banda barcelonina s'acomiada temporalment dels escenaris, ja que aturaran els directes durant almenys un any per enregistrar un nou treball. El pròxim dimarts 8 de febrer a les 20 h es podran escoltar cançons d’ahir i de hui que ens faran ballar i emocionar en un concert explosiu i elèctric imperdible per a les seguidores i seguidors valencians. 

Recibe toda la actualidad
Valencia Plaza

Recibe toda la actualidad de Valencia Plaza en tu correo