Música y ópera

en el tem

Musicants torna als escenaris amb un disc dedicat al Mar Mediterrani

Suscríbe al canal de whatsapp

Suscríbete al canal de Whatsapp

Siempre al día de las últimas noticias

Suscríbe nuestro newsletter

Suscríbete nuestro newsletter

Siempre al día de las últimas noticias

VALÈNCIA. El grup Musicants, impulsat pel que fora cofundador i membre d’Al Tall, Manolo Miralles, torna de nou als escenaris per a presentar La Mar de Vides, La mar d’amors, mar de músiques, mar de morts, el seu nou treball que els portarà a visitar diverses localitats valencianes i de la conca mediterrània. El primer concert d’aquesta gira està emmarcat a la programació de la Trobada de Música del Mediterrani, i serà el proper diumenge 2 d’octubre al Teatre El Musical, ubicat a l’històric barri del Cabanyal-Canyamelar de València, 

Aquest segon treball del grup es presenta després de la magnífica recepció que va tindre el seu àlbum anterior Adsabara, publicat a 2016, pel qual van rebre el premi Ovidi a millor disc de folk. En eixe àlbum ja deixaven clares les seues influències, amb una barreja de diversos llenguatges musicals provinents dels països banyats per la mar mediterrània que es perllonguen en l’actual treball. 

Un maridatge així de música i cants, ambiciós i enriquidor, sols pot respondre a una formació heterodoxa: violí i violoncel, percussió, guitarra, dolçaina i cordes mediterrànies, cantant solista i veus. A la vegada que ser un clar reflexe de les seues experiències musicals: Jazz, pop clàssic i música tradicional. 

Amb aquest nou disc, La Mar de Vides es reafirmen en aquesta idea, i proposen un viatge, amb uns temes que parlen d’allò que succeeix a la mar Mediterrània. Cada cançó fa reflexionar sobre les guerres i vides desarrelades, però també vinculades a la terra, sobre dones empoderades, emigració, danses i joia per viure, mort i esperança. La proposta de Musicants transporta a Turquia i Grècia, Palestina i els seus habitants oblidats pel món, girant cap a Itàlia i el País Valencià, fins acabar en Almeria. El viatge incorpora la música de tres dones alienes a la mediterrània, però cabdals a l’hora de parlar de la música popular, com són les sud-americanes Alfonsina Storni, Mercedes Sosa i Violeta Parra.

Recibe toda la actualidad
Valencia Plaza

Recibe toda la actualidad de Valencia Plaza en tu correo