Música y ópera

SOBRE AMISTAT I VALOR HUMANS

ZOO presenta ‘Sereno', amb la col·laboració de SFDK

  • ZOO. Foto: BORJA ABARGUES
Suscríbe al canal de whatsapp

Suscríbete al canal de Whatsapp

Siempre al día de las últimas noticias

Suscríbe nuestro newsletter

Suscríbete nuestro newsletter

Siempre al día de las últimas noticias

VALÈNCIA. El passat 26 de març, ZOO publicava Llepolies, un nou disc amb el qual els de Gandia tornaven després de dos anys allunyats dels escenaris. L'àlbum, el tercer de la banda i el primer autoproduït pel seu segell discogràfic, ZOO Records, es convertia la setmana passada en el desé disc més venut a Espanya, entrant en el Top 10 de Vendes d'Àlbums segons Promusicae (Associació de Productors de Música a Espanya).

Hui, tres setmanes després del reeixit llançament, ZOO publica el videoclip d'un dels temes més escoltats del disc, Sereno, en el qual col·laboren els sevillans SFDK. Una oda a l'amistat i als valors humans representats a través d'aquests vincles musicals i geogràfics entre les dues formacions.

El tema és un relat, des de la nuesa, de Toni S. ‘Panxo’ i Zatu, dos escriptors de rap que s'ajunten als estudis de La Factoria Creativa a Sevilla per a compartir aquesta experiència.

Al costat de Avant i Llepolies, el videoclip de Sereno s'incorpora a aquesta nova etapa de ZOO, una banda caracteritzada per la mescla de rap i electrònica, amb lletres carregades de poesia i missatge social, sobre beats electrònics, guitarres, vents i samplers.

Gires nacionals, europees, i fins i tot asiàtiques avalen la internacionalitat d'aquesta banda valenciana. A més, ZOO acaba d'anunciar un concert en el Estadi Olímpic de Barcelona el pròxim 12 de juny. Les entrades ja estan disponibles a la web de la banda.

Recibe toda la actualidad
Valencia Plaza

Recibe toda la actualidad de Valencia Plaza en tu correo

El Tío La Careta canta a la pandemia con 'Volverán'
Clara Peya: "Como hago música, pero no canto, hace tiempo que no se me ubica en la industria