Teatro y danza

'Les girafes dormen dretes'

La Subterránea proposa una història d'amor entre dos personatges "mitat persones, mitat girafes" en el Rialto

Suscríbe al canal de whatsapp

Suscríbete al canal de Whatsapp

Siempre al día de las últimas noticias

Suscríbe nuestro newsletter

Suscríbete nuestro newsletter

Siempre al día de las últimas noticias

VALÈNCIA. L’Institut Valencià de Cultura (IVC) ha programat en el Teatre Rialto de València Les girafes dormen dretes, de la companyia valenciana La Subterránea. Es tracta d’un espectacle carregat de bellesa poètica, contingut social, ritme i humor que es representarà els dies 2 i 3 de maig.

Esta obra teatral, dirigida per Roberto Hoyo, va ser seleccionada per l’IVC per a Inèdits, el programa a través del qual el fomenta i visibilitza l’autoria valenciana. A més, promou i difon el treball dels professionals de les arts escèniques valencianes a través de les lectures dramatitzades dels textos seleccionats.

Ara, la companyia La Subterránea porta la funció, en valencià, a l’escenari del Rialto, protagonitzada per Pau Gregori, Ester Medrano i Marta Santandreu.

En escena, dos personatges, mitat persones mitat girafes, viuen una història d’amor enmig de La Sabana. Però la rutina, la criança i altres depredadors estan a l’aguait darrere de l’arbust, posant en perill la supervivència i la integritat de la seua relació.

Un tercer personatge, la DJ/VJ de La Sabana, s’encarregarà de generar un ambient sonor de música electrònica i l’ambient visual acompanyant el públic en este viatge, aportant ironia i crítica social sobre les relacions sexoafectives, i afegint, a més, una reflexió sobre els rols i la identitat de gènere, així com una anàlisi del comportament dels subjectes, a tall d’estudi animal.

La Subterránea és una companyia de teatre resident a València, formada per Lucía Sáez i Ester Medrano, que aborda les seues propostes des de la creació col·lectiva. Definir el seu treball és parlar d’investigació, de nous llenguatges escènics i de compromís.

Les entrades es poden adquirir en les taquilles dels teatres Principal i Rialto i en la web de l'IVC.

Recibe toda la actualidad
Valencia Plaza

Recibe toda la actualidad de Valencia Plaza en tu correo

Sala Russafa celebra el Día de la Danza con la propuesta ‘musicoreográfica’ 'Face au Mur'