VALÈNCIA. L'Ajuntament d'Alzira ha decidit emetre 2.000 bons de comerç més que s'afegeixen als 2.000 que va llançar fa quasi dues setmanes. Es tracta d'una mesura excepcional deguda a "l'èxit assolit a la primera edició de la campanya", han assenyalat des del consistori.
Aquesta nova emissió de targetes Alzira, sumada a les anteriors, suposa la posada en circulació d'un total de 200.000 euros per reactivar les compres en el comerç local, dels quals, 88.000 € són aportats per l'Ajuntament i la resta, pels clients. De fet, la fórmula utilitzada és la mateixa: les persones que adquireixen els bons obtindran targetes electròniques de prepagament de 50 euros, dels quals el ciutadà abona 30 euros i el consistori els 20 euros restants.
"Es tracta d'una molt bona notícia l'acollida que ha tingut la primera fase d'aquesta iniciativa que és una ajuda directa, en diners als comerços de la ciutat i a la mateixa ciutadania", ha apuntat l'alcalde d'Alzira, Diego Gómez. "Un dels objectius principals d'aquest consistori és dinamitzar el comerç de proximitat i el teixit empresarial, cabdal per a llaurar el futur econòmic de la nostra ciutat", ha afegit.
La venda dels bons de comerç es realitzarà en les dependències d'Idea fins a esgotar existències i, segons han explicat des de l'administració municipal, se seguirà l'ordre de la data de compra que genere la cita prèvia. Els bons de comerç podran utilitzar-se en compres efectuades abans del 15 de desembre i hi haurà un límit de sis bons per persona.
A més, podran gastar-se en els 460 comerços i serveis adherits a la Targeta d'Alzira, 100 més que quan va començar la campanya. Malgrat això, des de l'administració municipal han comunicat que els comerços que estiguen interessats a formar part de la campanya encara poden sol·licitar l'adhesió.
Alzira llança altres 2.000 bons de comerç local
Valencia Plaza
Últimas Noticias
-
1La CEV pide un periodo preelectoral de propuestas positivas y no de polarización: "La sociedad necesita soluciones"
-
2CCOO y UGT acuerdan convocar una huelga general de 24 horas este otoño por la vivienda y salarios dignos
-
3Jay Wheeler trae su gira 'La voz favorita' al Roig Arena
-
4Las gestoras discrepan sobre el adelanto electoral y su impacto en la economía española
-
5Ni Sánchez ni Feijóo: la banca es la que manda en el Ibex 35, cuyo impulso tiró del índice selectivo
Suscríbete nuestro newsletter
Siempre al día de las últimas noticias
- Alzira llança altres 2.000 bons de comerç local · Valencia Plaza
-
- Foro Plaza
- València
- Tierra de Empresas
- Opinión
- Plaza Comarcas
- Culturplaza
- Guía Hedonista
- 5 Barricas
- Revista Plaza
- Plaza Deportiva
- Plaza Motor
- Plaza Podcast
- Quiénes somos
- Publicidad
- Contacto
- Acceso accionistas
- Aviso legal
- Política de privacidad
- Cookies