VALÈNCIA (VP). L’Ajuntament de Xàtiva ha recordat en relació a l’explotació de les terrasses per part dels establiments, que només aquelles que estiguen en virtut d’una llicència de bar, restaurant, cafeteria o cafeteria amb ambientació musical tenen permesa l’obertura en aquesta primera fase de la desescalada, a la que la capital de la Costera va entrar el passat dilluns 11 de maig.
La normativa permet el muntatge del 50% de l’aforament total de la terrassa. No obstant, l’Ajuntament de Xàtiva està treballant en una revisió detallada de totes i cadascuna de les terrasses per tal d’afavorir l’ampliació de l’espai en la mesura de les possibilitats sense haver de reduir així el nombre de taules autoritzades abans de la covid-19. En tot cas es recorda que s’ha de mantenir una separació de dos metres entre les taules i els usuaris amb un màxim de deu persones per taula o agrupació de taules, junt amb altres recomanacions com el foment del pagament amb targeta o la priorització de la coberteria d’un sol ús.
Pel que fa als horaris d’apertura, aquest respondrà a l’horari autoritzat al llarg de l’any per a l’activitat en qüestió, sempre i quan les disposicions generals que es van actualitzant constantment per part del Govern i les autoritats sanitàries no expressen el contrari.
D’altra banda, està previst que els pubs i les discoteques puguen obrir a partir de la fase 3 de la desescalada, el que equival al 8 de juny si es continuen complint les previsions. Per tant, fins eixa data no es podrà produir l’obertura d’aquests locals, i conseqüentment tampoc podran muntar terrassa.
Valencia Plaza
L’obertura de les terrasses en fase 1 està autoritzada a Xàtiva en horari habitual a restaurants i cafeteries
- Foto: AJUNTAMENT DE XÀTIVA
Últimas Noticias
-
1Garamendi adelanta el inicio del proceso electoral de la Presidencia de la CEOE
-
2Gobierno y CC.AA. inspeccionarán los comercios presenciales y online que venden gafas para observar el eclipse solar
-
3Asociaciones de víctimas de la dana exigen que Mazón pierda el aforamiento para que sea juzgado
-
4CESM-CV ve "vías de solución" a la huelga autonómica mientras advierte de que en Madrid "habrá que intensificar el tono
-
5El PP reúne a sus portavoces en CCAA para reforzar la coordinación ante la corrupción del PSOE y las municipales de 2027
Suscríbete nuestro newsletter
Siempre al día de las últimas noticias
- L’obertura de les terrasses en fase 1 està autoritzada a Xàtiva en horari habitual a restaurants i cafeteries · Valencia Plaza
-
- Foro Plaza
- València
- Tierra de Empresas
- Opinión
- Plaza Comarcas
- Culturplaza
- Guía Hedonista
- 5 Barricas
- Revista Plaza
- Plaza Deportiva
- Plaza Motor
- Plaza Podcast
- Quiénes somos
- Publicidad
- Contacto
- Acceso accionistas
- Aviso legal
- Política de privacidad
- Cookies