VALÈNCIA. L'Institut Valencià de Cultura presenta a La Filmoteca un cicle amb les millors òperes primes europees guardonades amb el premi European Discovery, amb el qual l'Acadèmia del Cinema Europeu reconeix la millor òpera primera produïda al continent.
Amb motiu de la celebració a Sevilla al desembre de la cerimònia de lliurament dels Premis del Cinema Europeu (European Film Awards 2018), el Festival de Cinema Europeu de Sevilla promou un cicle itinerant compost per algunes de les pel·lícules que han guanyat en els últims anys el premi European Discovery.
El cicle s'inicia el diumenge, 9 de desembre, a les 18 hores, amb la projecció d'El regreso (2003), del rus Andrey Zvyagintsev, consagrat fa pocs anys amb Leviatan (2014). En el mes de desembre també es podrà veure 13 tzameti (2005), del georgià Gela Babluani; Hunger (2008), del britànic Steve McQueen, o Mustang (2015), de la cineasta turca Deniz Game Ergüven.
El cicle també inclou altres pel·lícules destacables com Katalin Varga (2009), del britànic Peter Strickland (2009), Oh Boy (2012), de l'alemany Jan Ole Gerster, The Tribe (2014), de l'ucraïnés Miroslav Slaboshpitsky, o El día más feliz en la vida de Olli Mäki (2016), del finlandés Juho Kuosmanen.
Últimas Noticias
-
1DES corona su décimo aniversario con 17.733 profesionales y afianza Málaga como escenario mundial de la nueva generación de IA
-
2LALIGA BARES incorpora Bar TV Mundial para ofrecer todos los partidos del Mundial y una programación dedicada las 24 horas
-
3Una investigación concluye que, aunque muchos niños maltratados no pueden contar lo que han sufrido, su conducta sí lo hace
-
4DomusVi lleva al Congreso de la SEGG su modelo Humaniza para mostrar cómo cocrear los cuidados en el día a día
-
5Las telecos europeas defienden que necesitan ganar escala para poder invertir más y competir en infraestructura digita
Suscríbete nuestro newsletter
Siempre al día de las últimas noticias
- La Filmoteca presenta un cicle amb les millors òperes primes europees · Cine · Valencia Plaza
-
- Culturplaza
- Más cultura
- Música y ópera
- Teatro y danza
- Arte
- Libros y cómic
- Cine
- Series y TV
- Arquitectura y patrimonio
- Diseño e ilustración
- Quiénes somos
- Publicidad
- Contacto
- Acceso accionistas
- Aviso legal
- Política de privacidad
- Cookies