VALÈNCIA. (VP/EP). L'Institut Valencià de Cultura (IVC) estrenarà en la Filmoteca aquest dimecres, 31 d'octubre, a les sis de la vesprada, el documental Contra el No-Do. Llorenç Soler o la pulsió per l'honestedat, dirigit per Albert Montón i produït per Miquel Francés i Antoni Medall per al Taller d'Audiovisual de la Universitat de València. L'obra serà presentada pel seu director i pel propi Llorenç Soler.
La pel·lícula és un documental biogràfic sobre Llorenç Soler, un dels precursors del cinema documental independent a Espanya. L'artista ha exercit de mestre de documentalistes, tant des del punt de vista tècnic i estilístic com des de la perspectiva ètica i moral, ja que ha entès el documental com el gènere que pot donar veu a aquelles persones que mai l'han tingut, negades sistemàticament pel poder, explica la Generalitat a través d'un comunicat.
La projecció del documental en la Filmoteca és l'acte de clausura de les jornades TVMorfosis/CONTD (Continguts per a Televisió Digital) que se celebren a València del 29 al 31 d'octubre.
Cine
documental d'albert Montón
L'IVC estrena a la Filmoteca 'Contra el No-Do. Llorenç Soler o la pulsió per l'honestedat'
- Llorenç Soler.
Últimas Noticias
-
1Fetico alcanza un 80% de la representación sindical en las elecciones de Leroy Merlin en España
-
2DomusVi participará en una investigación para desarrollar alimentos que mejoren la salud cognitiva de los mayores
-
3Tecnología española que impulsa la salud a largo plazo: más energía, menos inflamación y mejor funcionamiento integral
-
4El Ayuntamiento de València destina 2,4 millones de euros al mantenimiento de los colegios municipales
-
5El Ayuntamiento de València inicia el procedimiento para adjudicar la remodelación integral del Jardín de Monteolivete
Suscríbete nuestro newsletter
Siempre al día de las últimas noticias
- L'IVC estrena a la Filmoteca 'Contra el No-Do. Llorenç Soler o la pulsió per l'honestedat' · Cine · Valencia Plaza
-
- Culturplaza
- Más cultura
- Música y ópera
- Teatro y danza
- Arte
- Libros y cómic
- Cine
- Series y TV
- Arquitectura y patrimonio
- Diseño e ilustración
- Quiénes somos
- Publicidad
- Contacto
- Acceso accionistas
- Aviso legal
- Política de privacidad
- Cookies