VALENCIA. Si un mèrit s'ha de reconéixer al trio format pels germans Durham és, com ja va passar per al soul amb Eli "Paperboy" Reed o la desapareguda Amy Winehouse, el d'haver atret cap a un gènere de partida minoritari, com ara el rock & roll més
primitiu, un públic cada volta més massiu sense per això haver perdut el favor de la crítica seriosa i dels aficionats del llarg recorregut.
Bona mostra del caire del seu èxit, més enllà del preu de les entrades dels seus concerts o que darrere de Smoking in Heaven (2011), el seu segon llarga durada, estiga Pias, és l'heterogènia nòmina dels seus fans declarats, que van de Dustin Hoffman a Ewan Mc Gregor, passant pel cantant de Coldplay, banda amb la qual giraren enguany pels Estats Units. No és la primera volta que ens visiten. Ho van fer l'any passat amb el seu primer disc, Kitty, Daisy & Lewis (Sunday Best, 2008) ocasió en què ja deixaren un bon regust de boca. R. G.
Dissabte 1/10 21.30 h. 25 €
El Loco · Erudit Orellana, 12