Libros y cómic

El llançament de la novel·la arriba acompanyat d’una campanya solidària

Arriba a les llibreries 'El senyal', el debut de la 'booktuber' Marta Meneu-Borja

  • Foto: YouTube
Suscríbe al canal de whatsapp

Suscríbete al canal de Whatsapp

Siempre al día de las últimas noticias

Suscríbe nuestro newsletter

Suscríbete nuestro newsletter

Siempre al día de las últimas noticias

VALÈNCIA. Marta Meneu-Borja (València) és estudiant de Periodisme i booktuber. Des de 2017, s'encarrega del canal de Youtube 'La prestatgeria de Marta', on realitza ressenyes de llibres en la nostra llengua i comparteix lectures i curiositats amb els espectadors. L'objectiu del canal és promocionar la lectura i visibilitzar la cultura valenciana.

'El senyal' és la novel·la coral amb la qual la booktuber s’endinsa en la narrativa i ens ofereix un retrat viu de la societat actual. L’obra relata les vides de Joana, Dori, Ivonne, Val i Maria, subtilment entrellaçades per secrets i experiències compartides, que es converteixen així en un testimoni literari de la realitat que ens ha tocat viure.

Així, tot comença quan les protagonistes participen en una concentració de rebuig contra el darrer assassinat d’una dona a mans de la seua parella. Una situació que, en el fons, no és tan llunyana per a cap d’elles. A mesura que avança la novel·la, de fet, descobrirem que el senyal de la violència, aparent o invisible, pot aparéixer en qualsevol racó. 

Recibe toda la actualidad
Valencia Plaza

Recibe toda la actualidad de Valencia Plaza en tu correo

Noemí López Trujillo: “La maternidad es una elección, no un servicio ni un intercambio”
La vibrant història del silenci d’Alain Corbin