Libros y cómic

ÍNDEX EUROPEU 

La revista "Debats", inclosa en el ERIH Plus després dels canvis en la seua direcció  

Suscríbe al canal de whatsapp

Suscríbete al canal de Whatsapp

Siempre al día de las últimas noticias

Suscríbe nuestro newsletter

Suscríbete nuestro newsletter

Siempre al día de las últimas noticias

VALÈNCIA. La revista "Debats", publicada per la Institució Alfons el Magnànim de la Diputación deValència, després de ser reavaluada, va ser inclosa el passat 12 de febrer en l’Índex Europeu de Referències en Humanitats i Ciències Socials (ERIH Plus). Aquest índex s’utilitza internacionalment per avaluar les publicacions científiques d’aquest àmbit. Joaquim Rius, el director de la revista "Debats", valora de manera positiva la inclusió de la revista en aquest índex, ja que “suposa un reconeixement a la nova etapa de la publicació iniciada en 2016 i contribuirà a millorar la seua qualitat científica”. 

El ERIH Plus va ser creat el 2008 per la comissió d’humanitats de la ESF (Fundació Europea del a Ciència) i des del 2014 la responsabilitat del seu funcionament recau en el Norwegian Centre for Research Data, extenent el seu àmbit a totes les ciències socials. Les publicacions que s’inclouen en aquest índex han de complir tota una sèrie requisits, com ara establir procediments per a la revisió externa per parells dels articles, que un percentatge dels autors siga d’altres institucions i països diferents de l’editor o que els articles vagen acompanyats d’un resum en anglés i informació sobre els autors.

A més de figurar a l’ERIH Plus, la revista "Debats" també apareix referenciada al DICE i al RESH (índexs espanyols d’humanitats i ciències socials i jurídiques), així com al Latindex (repertori de revistes científiques d’Amèrica Latina, Espanya i Portugal) i al MIAR (base de dades per a la identificació i anàlisi de revistes científiques de la Universitat de Barcelona). 


Recibe toda la actualidad
Valencia Plaza

Recibe toda la actualidad de Valencia Plaza en tu correo