VALÈNCIA. Jo us salvaré a tots, de l’escriptora francesa Émilie Frèche, arriba a les llibreries precedida per la polèmica que va generar a França per la seua temàtica, ja que aborda l’islamisme radical en primera persona. L’obra conforma una proposta documentada que analitza el fenomen dels joves que opten per aquesta opció i que endinsa en una història on s’aborden els diversos punts de vista dels seus protagonistes, la jove radicalitzada i els seus pares.
Per a Élea, una jove adolescent francesa, el futur està marcat per les inquietuds i els neguits propis de la seua edat fins que, un dia, desapareix de casa. Aviat, la policia suggereix als pares que la filla s’ha enrolat en un grup radical islamista, però ells es resisteixen a creure-ho. Al cap d’una setmana, reben una trucada des de Síria, on Élea els explica que com a "bona musulmana" que és, no podia fer res més que anar a fer la jihad per "poder-los salvar a tots".
Émilie Frèche (Neuilly-sur-Seine, França, 1976), és escriptora i guionista. Autora de diferents novel·les, els seus llibres solen girar al voltant de temes relacionats amb la identitat, des del compromís contra el racisme, la xenofòbia i els valors antidemocràtics.
Libros y cómic
de l’escriptora francesa Émilie Frèche
'Jo us salvaré a tots': una novel·la que aborda l’islamisme radical en primera persona
Últimas Noticias
-
1El Atomic Art vuelve al Teatre El Musical junto a Bum Motion Club, Nuestra Señora y Rumores
-
2Pakistán anuncia que acogerá contactos entre Irán y EEUU "en los próximos días"
-
3La nueva unidad en patinete de la Policía de València ya ha impuesto casi 300 denuncias
-
4La Cofradía de Sagunto que votó no dejar desfilar a las mujeres procesiona de nuevo
-
5Ivace+i financia una plataforma digital que optimiza la gestión de robots en entornos industriales
Suscríbete nuestro newsletter
Siempre al día de las últimas noticias
- 'Jo us salvaré a tots': una novel·la que aborda l’islamisme radical en primera persona · Libros y cómic · Valencia Plaza
-
- Culturplaza
- Más cultura
- Música y ópera
- Teatro y danza
- Arte
- Libros y cómic
- Cine
- Series y TV
- Arquitectura y patrimonio
- Diseño e ilustración
- Quiénes somos
- Publicidad
- Contacto
- Acceso accionistas
- Aviso legal
- Política de privacidad
- Cookies