Música y ópera

entre el 12 d’abril i el 12 de juny

L’Aula de Música rep la primavera amb 13 concerts

Suscríbe al canal de whatsapp

Suscríbete al canal de Whatsapp

Siempre al día de las últimas noticias

Suscríbe nuestro newsletter

Suscríbete nuestro newsletter

Siempre al día de las últimas noticias

VALÈNCIA. L’Aula de Música de la Universitat de València ha organitzat, en el marc del nou cicle de Concerts de Primavera, 13 espectacles que oferirà, entre abril i juny, en tres dels espais emblemàtics de la institució acadèmica: la Capella de la Sapiència del Centre Cultural La Nau, la Sala de la Muralla del Col·legi Major Rector Peset i l’Auditori Joan Plaça del Jardí Botànic, entre el 12 d’abril i el 12 de juny. Tots els concerts començaran a les 19 hores, excepte l’últim, que serà a les 12 hores. L’entrada als espectacles és gratuïta amb invitació que caldrà reservar a partir de 72 hores abans del dia del concert.

Aquest dimarts, dia 12 d’abril, arrancarà la programació amb l’actuació del grup Ópera et Poesié Chantée a l’Auditori Joan Plaça del Botànic. Silvia Vázquez (soprano), Teodora Cotuna (arpa) i Vicent Gelós (flauta) interpretaran obres de Donizetti, Saint-Saëns i Bellini, entre uns altres autors. D’altra banda, destaquen en aquest cicle els concerts que segueixen una línia de suport a la música valenciana i a la música composta per dones mitjançant la inclusió sistemàtica de compositores i compositors.

Així, el dia 17 de maig i al costat de l’Institut Valencià de Cultura (IVC), el quintet de vent i Premi Nacional de Música 2020 Spanish Brass presentarà el doble CD ‘Vine, vine Spanish Brass’, produït per l’IVC. Igualment, a través de la col·laboració habitual de l’Aula de Música amb la Unitat d’Igualtat UV i, enguany, amb el Projecte ‘Women’s Legacy’, Quartet Prisma oferirà un concert el dia 1 de juny a La Nau amb obres de Tailleferre, Maconchy i Megías. A més, l’Aula de Música ha col·laborat, en el marc del cicle primaveral, en les activitats de la Marató Verdi juntament amb el Palau de les Arts i l’Aula de Gastronomia de la Universitat el passat dia 6, amb un concert oferit a la Capella de la Sapiència tot seguit de la taula redona ‘A la cuina amb Verdi’.

Recibe toda la actualidad
Valencia Plaza

Recibe toda la actualidad de Valencia Plaza en tu correo

Una lluvia de sonido thrash metal: así es lo nuevo de Under Cold Sun
Fallece Mario Martínez, guitarrista y fundador de La Unión