Más cultura

activitats culturals

Actuacions musicals, màgia i monòlegs, aquest cap de setmana als pobles de València

Suscríbe al canal de whatsapp

Suscríbete al canal de Whatsapp

Siempre al día de las últimas noticias

Suscríbe nuestro newsletter

Suscríbete nuestro newsletter

Siempre al día de las últimas noticias

VALÈNCIA. La III edició del cicle Cultura als pobles, que va començar durant el mes d'abril passat, finalitza este cap de setmana amb diferents actuacions musicals així com espectacles de màgia, monòlegs humorístics i tallers. Esta iniciativa ha arribat a un total de 18 pobles de València i s'han realitzat més de 60 activitats culturals.

Les activitats culturals programades per a divendres són l'espectacle de màgia El mago Piter als jardins de l’Alcaldia del Saler, a les 18.30 hores; la Jornada d’arts vives, un projecte realitzat per Pobles en peu d’art, que començarà a les 19.00 hores en la plaça Major de Pinedo, i el monòleg d'humor a càrrec d'Óscar Tramoyeres, Que dur és ser pare!, que tindrà lloc a la plaça del Poble en les Cases de Bàrcena. Començarà a les 22.00 hores.

D'altra banda, dissabte, en les Cases de Bàrcena, a les 18.00 hores, tindrà lloc l'exhibició de danses populars valencianas a càrrec de la companyia Els Bessons, en la Placeta del Poble, i a les 19.30 hores un concert de música tradicional valenciana de Pep Gimeno Botifarra, en el mateix lloc. Així mateix, a Beniferri, a les 19.00 hores, els veïns i veïnes podran gaudir de la Jornada d’Arts Vives, un projecte realitzat per Pobles en peu d’art, que començarà a les 19.00 hores en la plaça del Doctor Seguer, i a la Torre a la mateixa hora es realitzarà el Taller de manualitats: Toc, Toc, obri la muralla, ¡Que viene el lobo! al parc del carrer d’Ismael Blat. A més, també a les 19.00 hores, en el Palmar, s'oferirà a la ciutadania un espectacle del «Teatre d’improvisació. Subit!» en la plaça de la Sequiota.

Durant el diumenge 19 de maig, a les 12.00 hores, a Faitanar s'oferirà l'espectacle i taller de dansa Mukuki a càrrec de la companyia EnÁmbar Danza, al Parc Central de Sociòpolis. D'altra banda, a la mateixa hora, a Massarrojos, tindrà lloc el Taller de manualitats: Toc, Toc, obri la muralla, ¡Que viene el lobo! al carrer de Senent Ibáñez.

Cultura als pobles és una iniciativa de la Regidoria de Patrimoni i Recursos Culturals, que té com a objectiu la descentralització de la cultura.

Recibe toda la actualidad
Valencia Plaza

Recibe toda la actualidad de Valencia Plaza en tu correo