Más cultura

‘Maestros de la Costura Celebrity’ tria la Llotja de València i el vestit de fallera per a un programa

L'alcaldessa i el regidor de Cultura presencien el rodatge de part del programa de televisió, que s'emetrà al llarg de 2026

Suscríbe al canal de whatsapp

Suscríbete al canal de Whatsapp

Siempre al día de las últimas noticias

Suscríbe nuestro newsletter

Suscríbete nuestro newsletter

Siempre al día de las últimas noticias

VALÈNCIA. La segona temporada de ‘Maestros de la Costura Celebrity’, la versió amb famosos del 'talent' de costures produït per RTVE en col·laboració amb Shine Iberia, ha triat la Llotja de València i la confecció d'un vestit de fallera com a part d'una prova per equips del programa. El repte dels participants serà la confecció d'un vestit de fallera i l'escenari, la nau principal del monument que és Patrimoni de la Humanitat.

L'alcaldessa de València, María José Catalá, acompanyada del regidor de Cultura, José Luis Moreno, han presenciat part del rodatge d'este nou episodi que s'emetrà al llarg del pròxim any 2026. Catalá ha pogut departir durant la producció del programa amb la presentadora, Raquel Sánchez Silva, i els jutges Lorenzo Caprile, María Escoté i Luis de Javier.

L'elecció de València per a la realització d'este programa, així com el repte de confeccionar un vestit de fallera dels aprenents “servirà per a continuar promocionant una de les nostres festes més populars alhora que tot el treball minuciós i detallat que realitza tot el sector d'indumentaristes, verdaders artesans que són un distintiu de la cultura valenciana”, ha destacat l'alcaldessa.

 

Recibe toda la actualidad
Valencia Plaza

Recibe toda la actualidad de Valencia Plaza en tu correo