Empresas

El mayor portacontenedores del mundo, el MSC Pamela

La UV presenta un estudi sobre les tendències del transport de mercaderies a Europa

Suscríbe al canal de whatsapp

Suscríbete al canal de Whatsapp

Siempre al día de las últimas noticias

Suscríbe nuestro newsletter

Suscríbete nuestro newsletter

Siempre al día de las últimas noticias

VALENCIA (VP), Demà dimecres, dia 10 de novembre, a les 13 hores, es presenta l'estudi 'Patrón modal y comercio con Europa: tendencias en el transporte de mercancías'. Serà en el saló d'actes del Vicerectorat de Comunicació i Relacions Institucionals de la Universitat de València (avinguda Blasco Ibáñez, 13).

Aquesta publicació s'emmarca en la Càtedra de Logística i Transport Internacional, patrocinada per l'Autoritat Portuària de València i la Fundació ICO, i en la qual participen la Universitat de València (en l'estructura de la qual acadèmica s'insereix la càtedra) i la Fundació Valenciaport (com a centre especialitzat en investigació i formació en transport i logística).

L'acte estarà presidit per Silvia Barona, vicerectora de Comunicació i Relacions Institucionals de la Universitat de València; Juan Antonio Delgado, director comercial, d'Estratègia i Desenvolupament Corporatiu de l'Autoritat Portuària de València; Carlos Álvarez, director de la Fundació ICO, i Leandro García, director de la Fundació Valenciaport, que serà l'encarregat de presentar el contingut de la publicació.

Cap recordar que un dels objectius d'aquesta càtedra és realitzar estudis d'investigació relacionats amb els àmbits del transport i la logística. En concret aquesta monografia analitza les possibilitats del ferrocarril i del transport marítim de curta distància (TMCD) per tal que puguen constituir-se realment en alternativa a la carretera, la quota de la qual és predominant.

Recibe toda la actualidad
Valencia Plaza

Recibe toda la actualidad de Valencia Plaza en tu correo